Ajánlat sorszáma:
SZTE/2018/PSZ08539
Ajánlattételi határidő: 2018. január 15 14:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől számított 60 naptári napon belül
A beszerzés rövid ismertetője:
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Általános leírás:
Egy nagykapacitású (soklemezes) SUN típusú (op. rendszer: OpenIndiana), ún. RAID6 lemezkezelő technológiával üzemelő, ZFS file-rendszer alá szervezett storage szerver meghibásodásáról van szó. A hardveres RAID vezérlő kártya meghibásodása (?) miatt a redundanciát és tárolást biztosító lemezek egy része is sérüléseket mutat, így az adatok egészében elérhetetlenekké váltak, mivel a file-struktúra nem látható, a rendszer a RAID „rekonstrukciót” nem tudja elvégezni.
A feladatra alkalmas pályázónak részletes esetleírást, dokumentációt és konzultációt is tudunk biztosítani.
A meghibásodott eszköz részletes adatai:
- SUN gyártmányú külső STORAGE J4400 típus.
- Adathordozók: két RAID6-os tömb (, storage, összesen 24 db 1TB-os merevlemezzel, a gyártók tipikusan: (a) 2db Hitachi, (b) 4db Seagate, (c) 6db WDC (ezek vannak a sérült tömbben, a két kiszerelt HDD Seagate szintén)
- A ház és kapcsolódások, vezérlés kialakítása: SFF-8088-as SAS porton az X4540-re rákötve HBA kártyával, ami egy Sun PCA-00277-xx FRU number: 375-3537, valószínűleg egy Adaptec ASR-5085
A feladat teljesítésének módja:
A szerver elszállítása, az adatmentési eljárások alkalmazása után az adatok megfelelő méretű adathordozóra való adatmentési visszaállítása és átadása. A szerverek file-struktúrájából prioritási listát adunk, hiszen az egész adatmennyiség egy kisebb töredéke az, ami létfontosságú a mentés szempontjából.
Feladatellátás helye:
SZTE Klebelsberg Könyvtár
(6722 Szeged, Ady tér 10.)
Ajánlattevővel szembeni alkalmassági feltételek:
A feladatra jelentkezőnek a nagyméretű storage-szerverek adat-visszaállítása területén 15 éves elismert tapasztalatokkal kell rendelkeznie,
A feladat elvégzéséhez a jelentkezőnek az adat-visszaállítás szakterületen belül a következő képességekkel kell rendelkeznie:
- rendszeresen auditált ISO 9001 és 27001 minősítés
-
igazolási mód: Ajánlattevő csatolja az ISO érvényes tanúsítvány másolatát
- a teljes munkaterület statikus elektromosság ellen védett un. állandó teljesítményű vezető padlózattal ellátott
-
igazolási mód: ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban igazolja, hogy a teljes munkaterület statikus elektromosság ellen védett un. állandó teljesítményű vezető padlózattal ellátott
- tisztaszobai labor és tisztaszobai lamináris boksz kiépítettsége és megléte
-
igazolási mód: ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban igazolja, a tisztaszobai labor és tisztaszobai lamináris boksz kiépítettségét és meglétét
A pályázó rendelkezzen a következő képesítések valamelyikével:
CISA (Certified Information Systems Auditor), CISSP (Certified Information Systems Security Professional), CISM (Certified Information Security Manager),
- igazolási mód: oklevél, ennek hiányában ajánlattevő nyilatkozata
Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás a fent megnevezett feladatok ellátására.
Fizetési feltételek: A szolgáltatás díja átutalással, egy összegben kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, a SZTE Klebelsberg Könyvtár által igazolt teljesítést követően.
- Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum a nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.
Számlázási cím:
Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (e-mail cím) is küldjék meg!”
Szállítási és Számlaküldési cím:
SZTE Klebelsberg Könyvtár
(6722 Szeged, Ady tér 10.)
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sándor Ákos, osztályvezető SZTE Klebelsberg Könyvtár Automatizálás Fejlesztési Osztály, tel: +36 (62) 546-669, +36 (62) 544-000/6669
email:
Akos.Sandor@bibl.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Kürt Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 3 600 000,-Ft+ÁFA