Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PSZ08966

Meghosszabbítva 3. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Rektori Hivatal (6720 Szeged, Dugonics tér 13.) részére 2 db intarziás asztal javítása, felújítása.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PSZ08966

Ajánlattételi határidő: 2018. szeptember 12 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: megrendeléstől számított 60 naptári napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE Rektori Hivatal részére (6720 Szeged, Dugonics tér 13.) bútorjavítás.

  • Intarziás asztalok javítása, felújítása. 2 db asztal, egyenként 330cm x 110cm.

 

Az ajánlat megtételének feltétele a helyszíni bejárás és a kapcsolattartóval történő egyeztetés.
A helyszíni bejárásra biztosított nap
:

Az ajánlattétel feltétele a bútorok helyszínen történő megtekintése a SZTE Rektori Hivatal (6720 Szeged, Dugonics tér 13.) előzetes időpont egyeztetéssel.

Kapcsolattartó: Kálmánné Mihályi Noémi (Tel.: 06-62/544-004)

E-mail: kalmanne.mihalyi noemi@rekt.szte.hu

 

A helyszíni megtekintésen részt nem vevő Ajánlattevő ajánlatát nem tudjuk figyelembe venni az értékelés során.

Az ajánlat magában foglalja az anyagbeszerzés, az előállítás, szállítás, és a helyszíni beszerelés költségét is.

A tervezett beszerzési eljárás lefolytatásához szükséges, jelen eljárás keretében elvárt feladatok:

  • előzetesen egyeztetett időpontban a fent megjelölt tárgyalóban lévő bútorok felújításával kapcsolatos helyszíni felmérés
  • a helyszíni felmérés során Megrendelő igényeinek pontos egyeztetése
  • amennyiben a megjelentetett beszerzési eljárással kapcsolatosan szakmai kérdések érkeznek a Kiíróhoz, ezek határidőre való megválaszolása, a kiegészítő tájékoztatás elkészítése kiemelt feladat!

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás a fent megnevezett feladatok ellátására. Az ajánlati árat nettó Ft formában kérjük megadni, mely árnak fedezetet kell nyújtania a fent meghatározott feladatok munkadíjára, a felújításra, a helyszínre történő kiszállás költségeire is.

 

Ajánlatkérő az anyagköltséggel együtt mindösszesen megajánlott bruttó díjat fogja értékelni.

A bútorok szállításáról a felújítás helyszínére (asztalos műhely) és vissza Ajánlattevő gondoskodik, az ezzel járó költségek Ajánlattevőt terhelik.

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás a fent megnevezett feladatok ellátására.

Az ajánlatot az alábbi táblázat kitöltésével kérjük megadni:

Megnevezés

 

Mennyiség

Egységár

nettó

(HUF)

Teljesár

Bruttó

(HUF)

 

Intarziás asztalok javítása, felújítása. Méret: egyenként 330cm x 110cm

2 db

 

 

 

Mindösszesen

 

 

 

 

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím:

Szegedi Tudományegyetem

Rektori Hivatal

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Szállítási cím:

Szegedi Tudományegyetem

Rektori Hivatal

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

 

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 6 hónap időszakban legalább 1 db intarziás bútorzat felújításáról.

 

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

 

Fizetési feltételek: A szolgáltatás díja átutalással, egy összegben kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, a Szegedi Tudományegyetem Rektori Hivatal által igazolt teljesítést követően.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kálmánné Mihályi Noémi, üzemeltetési referens SZTE Jogi, Igazgatási és Humánpolitikai Főigazgatóság, tel: +36 (62) 544-004, +36 (62) 544-000/4004, +36 (62) 544-070, +36 (62) 544-000/4070

email: kalmanne.mihalyi.noemi@rekt.szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.