Teljesítési határidő: Felek a szerződést határozott időtartamra kötik
A felek a szerződést a szerződés aláírásától számított 1 évig tartó, határozott időtartamra kötik.
Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik úgy a szerződés automatikusan további 1 évvel meghosszabbodik az addigi díj azonos szinten tartása mellett.
A beszerzés ismertetése:
A beszerzés tárgya a SZTE Központi rendészeti ügyeletén üzemelő Enigma típusú távfelügyeleti vevőkészülék, és a hozzá tartozó Alarmsys távfelügyeleti szoftver eseti programozása adat módosulás, új távfelügyeleti átjelző berendezés, stb. esetén.
A munka elszámolása leigazolt munkalap alapján rezsi óradíj alapon kerül elszámolásra, ezért ajánlatokat a rezsi óradíjra kérjük megadni.
Az ENIGMA II DR-81000 egy többvonalas, multi-formátumú digitális vevő a kereskedelmi tűz és betörés ellenőrzés. A szabvány egység egy CPM Central Processing kártya, két LC vonali és a PWR teljesítmény kártya. További vonalkártyák, a vevő lehet engedélyezni ellenőrzésére akár 8 telefonvonalak. Az ENIGMA II DR-81000 képesek fogadni és dekódolni a legtöbb népszerű és általánosan használt kommunikációs formátumot.
A műszaki leírás, ajánlati feltételek letölthető innen: Ajánlattételi felhívás II. sz. Melléklete
Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.
Kérjük, hogy Ajánlattevő az ellenszolgáltatás összegét a Felolvasólap 1. sz. Melléklet kitöltésével adja meg.
Ajánlatkérő a Meglévő és új riasztó és tűzjelző rendszerek átjelzéseinek eseti programozása, beállítására megadott bruttó rezsióradíjat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Igazolási mód: Referenciaigazolás
Igazolási mód: Végzettséget igazoló bizonyítvány, illetve szükség esetén munkaszerződés
1 órán belüli hibaelhárítás megkezdéséhez szükséges munkavállalói létszám meglétének igazolása (Min. 3 Fő szakképzett munkavállaló)
Igazolási mód: Élő munkaszerződések
Teljesítés helye:
SZTE MI Védelmi Iroda
6722 Szeged, Tisza Lajos krt. 47.
Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Számlaküldési cím:
SZTE MI Védelmi Iroda
6722 Szeged, Tisza Lajos krt. 47.
Fizetési mód: A szolgáltatás díja átutalással, minden hónap utolsó napján teljesítés igazolás ellenében, számla kiállítása az adott hónapban elvégzett szolgáltatásról a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, banki átutalással, az Intézet által igazolt teljesítést követően.
Szállítási és számlaküldési cím:
SZTE MI Védelmi Iroda
6722 Szeged, Tisza Lajos krt. 47.
Nyertes ajánlattevő: Ingostop Kft.
Nyertes ajánlati ár: 800 000,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B