A Marketing és Kommunikációs Igazgatóság feladata az egyetem egységes megjelenésének, kommunikációjának biztosítása, az egyetemi központi marketing és PR eszközök koordinációja, valamint a kari és egyéb önálló szervezeti egységekhez kapcsolódó aktivitások szakmai támogatása révén. Tevékenységeink főbb területei:
Egyetemi PR
- az egyetem külső és belső kapcsolatrendszerének ápolása és fejlesztésének elősegítése,
- a belső PR eszközrendszerének fejlesztése
- az egyetem oktatási, tudományos és gazdasági kapcsolatainak ápolását elősegítő eszközök karbantartása, fejlesztése
- az egyetem leendő hallgatóinak elérését biztosító eszközök kezelése, fejlesztése
- az egyetemi imázs formáló eszközök szakmai előkészítése, kivitelezése
- az egyetem egységes arculatának elkészítése és használatának támogatása
Rendezvényszervezés és koordinálás
- Az egyetem központi rendezvényeinek (belső és külső helyszínen) szervezése és lebonyolítása
- Az egyetem hazai és nemzetközi rendezvényeken történő megjelenésének koordinálása
- Egyetemi karok, HÖK és egyéb szervezeti egységek önálló rendezvényeinek szakmai támogatása
Egyetemi kommunikáció, kiadványok gondozása
- Egyetemi bemutatkozó kiadványok elkészítése (magyar és idegen nyelven)
- Az egyetemi kiadványok gondozása, frissítése
- Az egyetemi kiadványok terjesztésének koordinálása
- Koordináció, tanácsadás, szakmai segítségnyújtás kari kiadványok megjelentetéséhez, illetve az egyetemi arculathoz történő illesztésük során
- Az egyetemi portál tartalmi, szerkesztői felügyelete
Sajtókapcsolatok kezelése
- Egyetemi média megállapodások előkészítése, felügyelete
- Rendszeres kapcsolattartás a média képviselőivel, információ-szolgáltatás
- Kapcsolattartás a kari és egyetemi lapok szerkesztőségeivel
- Virtuális sajtószoba üzemeltetése
- Sajtótájékoztatók, sajtótalálkozók szervezése, sajtóközlemények kiadása
- Sajtófigyelés
- Az egyetem vezetői sajtómegjelenésének koordinálása
Kari, intézeti és tanszéki marketing és PR tevékenység támogatása
- tanácsadás biztosítása az egyetem karai, önálló szervezeti egységei számára
- folyamatos együttműködés és kapcsolattartás az egyes szervezeti egységek felelős személyeivel
- marketing és PR lehetőségek közvetítése a Karok felé
- központi kommunikációs eszközök biztosítása a kari, intézeti illetve tanszéki marketing és PR tevékenységek támogatására