2020. november 24., kedd English version

Egyetemi tanrend

*Tanrendi kereső

Kérjük, írja be a keresett adat (kurzuskód címe, kódja, oktató, tanszék, szak vagy képzési program neve) első betűit.

Részletes keresési feltételek

Felfed / Elrejt

Kurzuskód-adatlap

Ciklus:
2017-2018-1
Kurzuscím:

Task-based Language Learning and Teaching

Kurzuskód:
TO-ANGT-SK101-3
Kurzus típusa:
_Szeminárium, _Gyakorlati jegy
Mikor:
Hol:
Tantárgy:
TO-ANGT-SK1, New Approaches to TEFL
Tárgyelem:
TO-ANGT-SK1, New Approaches to TEFL 1
Óraszám:
heti 2.00
Kreditek száma:
3
Maximális létszám:
nincs korlát
Speciális jelzők:
konfirmálandó
Leírás:
Topic areas:
1) Introduction
Reading: Van den Branden, et al., Chap. 1
2) Defining ‘task’ in foreign language teaching and learning
Reading: Ellis, Chap. 1
3) Theoretical and empirical underpinnings for TBLT 1
Reading: Van den Branden, et al., Chap. 5
4) Theoretical and empirical underpinnings for TBLT 2
Reading: Van den Branden, et al., Chap. 6
5) Designing tasks
Reading: Van den Branden, et al., Chap. 17
6) Integrating skills through tasks
Reading: Müller-Hartmann and Schocker-von Ditfurth, Chap. 10
7) The task cycle
Reading: Van den Branden, et al., Chap. 11
8) Learner contributions to tasks
Reading: Slimani-Rolls
9) Lexico-grammar and focus on form
Reading: Müller-Hartmann and Schocker-von Ditfurth, Chap. 11
10) Incorporating tasks into the curriculum
Reading: Van den Branden, et al., Chap. 5
11) Factors affecting task-based language teaching and learning
Reading: Van den Branden, et al., Chap. 13
12) Potential benefits and drawbacks to TBLT
Reading: Van den Branden, et al., Chap. 19

13) Task-based language testing
Reading: Van den Branden, et al., Chap. 7

Required reading:
Ellis, R. (2003). Task-based Language Learning and Teaching. Oxford: Oxford University Press.
Müller-Hartmann, A., and Schocker-von Ditfurth, M. (2011). Teaching English: Task-Supported Language Learning. Paderborn, Germany: Schöningh.
Slimani-Rolls, A. (2005). Rethinking task-based language learning: what we can learn from the learners. Language Teaching Research 9(2): 195–218.
Van den Branden, K., Bygate, M., and Norris, J.M. (eds.). (2009). Task-based Language Teaching: A Reader. Amsterdam: John Benjamins.

Recommended reading:
Van den Branden, K., Van Gorp, K., and Verhelst, M. (eds.). (2007). Tasks in Action: Task-Based Language Education from a Classroom-based Perspective. Newcastle: Cambridge Scholars Publishing.
Kumaravadivelu, B. (2006). Understanding Language Teaching: From Method to Postmethod. London: Lawrence Erlbaum.

Képzésfüggő adatok:
Utolsó frissítés dátuma: 2017.04.07. 12:52

Súgó

 
Ezen az oldalon az egyetem ETR tanulmányi rendszerében meghirdetett kurzusok közt kereshet és böngészhet. Az ETR-ből az adatok időszakosan kerülnek áttöltésre, ennek időpontját az „Utolsó frissítés dátuma” szövegnél ellenőrizheti. Fontos, hogy csak azok a képzések, szakok, oktatók stb. jelennek meg itt, amelyekhez (akikhez) az adott félévben már történt az ETR-ben kurzushirdetés. A teljes egyetemi szakkínálatról a felvi.hu oldalain, vagy az egyes karok honlapján tájékozódhat.
 
Először az egyetemi félévet kell kiválasztania, ez az oldal tetején a „… félév ETR-tanrend” felirat melletti balra <<<, ill. jobbra >>> mutató hármas nyílhegyekkel lépegetve lehetséges. Magán a feliraton való kattintás az oldalt alapállapotba állítja.
 
A „Tanrendi kereső” mezőbe írt szöveggel általános keresést végezhet egy lépésben a képzési programok, kurzuskódok, oktatók, szakok és tanszékek közt.
 
Ha a „Részletes keresési feltételek” dobozt a jobbra mutató kettős >> nyílheggyel kinyitja, akkor több szempontú keresést indíthat, ha a megfelelő mezőkre való kattintás után megjelenő listákból a kívánt tételeket (feltételenként egyet) kiválasztja. A lekérdezéshez kijelölt szempontokat a „Kiválasztott keresési feltételek” rész után ellenőrizheti.
 
A „Tanrendi böngésző” részben keresés nélkül, rendezett listákat áttekintve tájékozódhat a féléves tanrendben. A böngészést több kiinduló szempont szerint lehet elkezdeni (oktatók, szakok, képzési programok, tanszékek, ill. karok).
 
A böngésző és a kereső többoszlopos eredménylistái általában a különböző oszlopok szerint átrendezhetők: ehhez a megfelelő oszlopnévre kell kattintania (egyszer az emelkedő, kétszer a csökkenő sorrendhez). Az aktuális rendezettséget a fel- vagy lefelé mutató kettős nyílhegy mutatja az oszlopnévben.
 
A listák sorainak a végén található jobbra mutató kettős >> nyílhegyek rendszerint a megfelelő adat ETR-beli nyilvános adatlapját mutatják meg. Az ezen való továbblépés esetén előfordulhat, hogy egy link már védett, nem nyilvános oldalra vezet, ilyenkor az ETR-es bejelentkező képernyő jelenik meg. Ekkor vagy lépjen vissza a böngészője megfelelő gombjával, vagy jelentkezzen be az ETR-be, ahol az adatlekérést a védett oldalakon is folytathatja.
 
A „Képzési programok szerinti kurzuskódlista” képernyőn két adat rövidítetten kerül megjelenítésre. Ezek feloldása:
Képzési forma (szint)
 
Tagozat
0
Nem releváns
 
E
Esti
A
Alapképzés
 
K
Képzőhelyen kívüli
B
Bachelorképzés
 
L
Levelező
E
Egységes osztatlan képzés
 
N
Nappali
F
Felsőfokú szakképzés
 
T
Távoktatás
K
Kiegészítő alapképzés
 
 
 
M
Mesterképzés
 
 
 
P
Doktori képzés
 
 
 
S
Szakirányú továbbképzés
 
 
 
X
Egyéb képzés
 
 
 
 
Bezár