A Campus Hungary program részeként nemzetközi marketingképzésen vehetnek részt a felsőoktatási intézmények munkatársai.
A képzés célja olyan kompetenciák kialakítása, amelyek hozzásegítik a felsőoktatásban dolgozó, az intézmények nemzetközi marketingtevékenységében érintett munkatársait ahhoz, hogy képesek legyenek releváns, innovatív nemzetközi marketingstratégia kidolgozására és annak hatékony implementálására az intézmények nemzetköziesítése és a külföldi hallgatók számának növelése céljából. A képzést elsősorban olyan felsőoktatási intézményben dolgozó munkatársaknak ajánlják, akik az alábbi területeken dolgoznak: (nemzetközi) marketing, hallgatótoborzás; szervezeti külső kommunikáció; belső kommunikáció; nemzetközi kapcsolatok; szervezetközi kapcsolatok felvétele, fenntartása és fejlesztése
Jelentkezési határidő: 2013. október 31.
Részletek az alábbi honlapon:
SZTEinfo