MEGHÍVÓ
A Magyar Szociológiai Társaság Oktatásszociológiai Szakosztálya
és a Szegedi Tudományegyetem
„Tanárképzés és a Bologna folyamat”
címmel konferenciát rendez.
Helyszín: SZAB Székház, Díszterem, Szeged, Somogyi u 7.
Időpont: 2009. december 4. (péntek) 9.30 -18.30
A konferencia kapcsolódik a hasonló címmel megjelenő Educatio-lapszámhoz
Pukánszky Béla egyetemi tanár (SZTE): Megnyitó
Brezsnyánszky László egyetemi tanár (DE): A tanári mesterképzés kialakult rendje és első jelentkezői
Csapó Benő egyetemi tanár (SZTE): Kutatás alapú tanárképzés: a finn modell adaptációjának lehetőségei és feltételei
Dobszay László professzor emeritus (LFZE): Egységes tanárképzés?
Falus Iván egyetemi tanár (EKF): A hazai tanárképzés európai mérlegen
Hunyady György egyetemi tanár (ELTE PPK): Hazai vitapontok: a kilengő mérlegelés
Kotschy Beáta főiskolai tanár (SSzTF): Új szereplő a tanárképzésben – a mentor
Nagy Mária egyetemi tanár (EKF): Bologna üzenetei – a tanárképzés olvasatában
Nagy Péter Tibor tudományos tanácsadó (OFI-WJLF): Vannak-e pedagógusok?
Sáska Géza tudományos főmunkatárs (ELTE TÁTK OITK): Az egységes tanárképzés formálásának pedagógiai és politikai kultúrája
Szalay Luca egyetemi adjunktus (ELTE, TTK, KI): Hová tűntek a jövő kémiatanárai?
T. Kiss Tamás főiskolai tanár (SZTE): A paradigmaváltás „paradigmavágtái!?”
(Az andragógus-képzés Curriculum Vitae-je a Bolognai-folyamatban.)
Tisztelettel: Dr. Pukánszky Béla