2021. december 8., szerda English version
Szervezeti felépítés  --  Központi szolgáltató egységek  --  Marketing és Kommunikációs Igazgatóság
GYIK
Az egyetem marketing és PR tevékenységével kapcsolatos gondolatait, ötleteit a pr@rekt.u-szeged.hu e-mail címen, vagy a portálon található visszajelzés lehetőségének segítségével örömmel fogadjuk!
Mivel foglalkozik a Marketing és Kommunikációs Igazgatóság?

A SZTE Marketing és Kommunikációs Igazgatóság koordinálja a Szegedi Tudományegyetem hazai és nemzetközi fórumokon történő egységes, központi megjelenését és támogatja az egyetem kari, tanszéki, hallgatói kommunikációját, elősegíti az egymás közötti párbeszédet. Központilag elkészíttetett pr és reklámanyagokkal, hiteles adatokkal, információkkal segíti az egyetem megismerését, megismertetését.


Milyen segítséget nyújt a Marketing és Kommunikációs Igazgatóság a tanszékünknek?

Az előre jelzett programokra megegyezés szerint, meghívja a média képviselőit, segít a média képviselőivel való kapcsolattartásban.
Szakmai segítséget nyújt rendezvényszervezési, hirdetési, arculattervezési, grafikai illetve nyomdai munkálatok elvégzéséhez, illetve kutatások, tervezéséhez lebonyolításához.
Központilag elkészített reklámanyagokat, kiadványokat biztosít korlátozott számban az egyetem karainak és a rendezvények szervezőinek.


Tanszékünk konferenciát szervez, hogyan kell használnunk az egyetemi arculati elemeket?

Az egyetemi portálról letölthető egyetemi arculati kézikönyv szabályozza, hogy milyen módon jeleníthető meg a Szegedi Tudományegyetem mint intézmény a különböző kommunikációs eszközök segítségével. A tanszéki, kari rendezvények szervezése és kommunikációja során a központi arculathoz illeszkedő (tehát nem szükségszerűen minden elemében teljesen azonos) design alkalmazása szükséges. A grafikai munkálatokhoz felhasználható egyetemi logó és a további arculati elemek az egyetemi arculati CD-n található, melyet irodánk munkatársaitól kérhetnek.


Tanszékünk konferenciát rendez, honnét és hogyan juthatunk hozzá egyetemi emblémás termékekhez?

Előzetes egyeztetéssel lehet igényelni az egyetem központilag készíttetett reklámanyagaiból, emellett az Universitas-Szeged Kht. által üzemeltetett Egyetemi Ajándékboltban kaphatók, nagyobb mennyiség esetén rendelhetők meg kedvezményesen az egyetemi emblémás termék. A Kht. a rendezvény egyedi emblémázott termékeinek elkészítését is vállalja.


Mire való és hogyan működik a virtuális Sajtószoba?

A virtuális Sajtószoba egy olyan új, korszerű, interaktív kommunikációs csatorna, amely részben helyettesíti, részben kiegészíti az eddigi kommunikációs formákat (fax, email, postai levelezés stb.) a sajtóval. A kezdeményezéssel egyrészt az újságírók munkáját kívánjuk megkönnyíteni, másrészt az egyetem különböző egységei számára biztosítunk lehetőséget arra, hogy eseményeikről, híreikről a Sajtószobán keresztül – segítségünkkel – könnyen és gyorsan tájékoztassák a sajtót.


Hogyan helyezhető el információ a virtuális Sajtószobában?

Az irodánk oldalain található Rendezvény Adatlapon jelezve, vagy a szovivo@rekt.u-szeged.hu e-mail címen, esetleg irodánkat személyesen vagy telefonon megkeresve juttathatják el a sajtószoba szerkesztőihez az információt.


Milyen segítséget nyújt az egyetem egységeinek a Marketing és Kommunikációs Igazgatóság a sajtóval kapcsolatban?

A fent említett módon hozzánk eljuttatott információt elhelyezzük a Sajtószobában, illetve kiemelt esemény esetén -- előzetes egyeztetés után -- értesítjük a helyi és az országos médiumokat.
Sport1_230x154.png
Marketing és Kommunikációs Igazgatóság

Címkék

Rendezvénynaptár *

  • Szorgalmi időszak 2021/22 I. félév
    szeptember 06. - december 11.
  • Szorgalmi időszak
    szeptember 06. - december 11.
  • 2021/22-es tanév szorgalmi időszak
    szeptember 09. - december 13.
  • Máthé András fotóművész: Egy kis életmű című kiállítása
    november 25. - december 12.
  • Szeged Street Photography Collective Kiállítás
    december 01. - december 17.

Gyorslinkek

Bezár