Minőségügyi Vezető és a Minőségfejlesztési Iroda feladatai
a minőségügyi vezető feladata a kialakított minőségirányítási rendszer legfelső szintű képviselete, a vezetés-támogató funkcióinak kommunikációja, valamint a működtetés során az intézmény egészét átfogó önértékelési, valamint minőségközpontú irányítási folyamat vezetése,
Az iroda
- ellátja az intézmény minőségirányítással összefüggő intézményi szintű irányítási, koordinációs és adminisztratív feladatait;
- kidolgozza és rendszeresen felülvizsgálja az Egyetem minőségértékelési irányelveit, kidolgozza a Minőségfejlesztési Programot;
- irányítja a célok által definiált, a célok mérésére szolgáló mutatók input adatainak gyűjtését, azokat összegezve elkészíti az intézmény önértékelési dokumentációját;
- rendszeresen összegzi es felsővezetői jelentés formájában az egyes érdekeltek számára előterjeszti a célok teljesítését intézményi szinten leíró mutatók tényértékeit;
- belső felülvizsgálat (belső audit) formájában ellenőrzi a minőségirányítási rendszer működését; nyomon követi a Minőségügyi Szabályzatot;
- ellátja a hallgatói és munkavállalói elégedettségmérések irányítási, koordinációs és adminisztratív feladatait;
Munkatársaink
Minőségfejlesztési Iroda
|
|
minoseg[@]rekt.szte.hu
|
Dr. Csóka Ildikó
|
minőségügyi vezető
|
|
|
Fábián Zoltán
|
minőségfejlesztési referens
|
|
|