2019. november 13., szerda English version
Szervezeti felépítés  --  Központi szolgáltató egységek  --  Minőségfejlesztési Iroda
SZTE Minőségfejlesztési Iroda

Minőségügyi Vezető és a Minőségfejlesztési Iroda feladatai


a minőségügyi vezető feladata a kialakított minőségirányítási rendszer legfelső szintű képviselete, a vezetés-támogató funkcióinak kommunikációja, valamint a működtetés során az intézmény egészét átfogó önértékelési, valamint minőségközpontú irányítási folyamat vezetése,

Az iroda

  • ellátja az intézmény minőségirányítással összefüggő intézményi szintű irányítási, koordinációs és adminisztratív feladatait;
  • kidolgozza és rendszeresen felülvizsgálja az Egyetem minőségértékelési irányelveit, kidolgozza a Minőségfejlesztési Programot;
  • irányítja a célok által definiált, a célok mérésére szolgáló mutatók input adatainak gyűjtését, azokat összegezve elkészíti az intézmény önértékelési dokumentációját;
  • rendszeresen összegzi es felsővezetői jelentés formájában az egyes érdekeltek számára előterjeszti a célok teljesítését intézményi szinten leíró mutatók tényértékeit;
  • belső felülvizsgálat (belső audit) formájában ellenőrzi a minőségirányítási rendszer működését; nyomon követi a Minőségügyi Szabályzatot;
  • ellátja a hallgatói és munkavállalói elégedettségmérések irányítási, koordinációs és adminisztratív feladatait;


    Munkatársaink


    Minőségfejlesztési Iroda

    minoseg[@]rekt.szte.hu

    Dr. Csóka Ildikó

    minőségügyi vezető



    Fábián Zoltán

     

    minőségfejlesztési referens





    Bezár