2024. március 29., péntek English version
Szervezeti felépítés  --  Központi szolgáltató egységek  --  Marketing és Kommunikációs Igazgatóság  --  Tevékenységek
A Marketing és Kommunikációs Igazgatóság feladata az egyetem egységes megjelenésének, kommunikációjának biztosítása, az egyetemi központi marketing és PR eszközök koordinációja, valamint a kari és egyéb önálló szervezeti egységekhez kapcsolódó aktivitások szakmai támogatása révén. Tevékenységeink főbb területei:
Egyetemi PR
  • az egyetem külső és belső kapcsolatrendszerének ápolása és fejlesztésének elősegítése,
  • a belső PR eszközrendszerének fejlesztése
  • az egyetem oktatási, tudományos és gazdasági kapcsolatainak ápolását elősegítő eszközök karbantartása, fejlesztése
  • az egyetem leendő hallgatóinak elérését biztosító eszközök kezelése, fejlesztése
  • az egyetemi imázs formáló eszközök szakmai előkészítése, kivitelezése
  • az egyetem egységes arculatának elkészítése és használatának támogatása
Rendezvényszervezés és koordinálás
  • Az egyetem központi rendezvényeinek (belső és külső helyszínen) szervezése és lebonyolítása
  • Az egyetem hazai és nemzetközi rendezvényeken történő megjelenésének koordinálása
  • Egyetemi karok, HÖK és egyéb szervezeti egységek önálló rendezvényeinek szakmai támogatása
Egyetemi kommunikáció, kiadványok gondozása
  • Egyetemi bemutatkozó kiadványok elkészítése (magyar és idegen nyelven)
  • Az egyetemi kiadványok gondozása, frissítése
  • Az egyetemi kiadványok terjesztésének koordinálása
  • Koordináció, tanácsadás, szakmai segítségnyújtás kari kiadványok megjelentetéséhez, illetve az egyetemi arculathoz történő illesztésük során
  • Az egyetemi portál tartalmi, szerkesztői felügyelete
Sajtókapcsolatok kezelése
  • Egyetemi média megállapodások előkészítése, felügyelete
  • Rendszeres kapcsolattartás a média képviselőivel, információ-szolgáltatás
  • Kapcsolattartás a kari és egyetemi lapok szerkesztőségeivel
  • Virtuális sajtószoba üzemeltetése
  • Sajtótájékoztatók, sajtótalálkozók szervezése, sajtóközlemények kiadása
  • Sajtófigyelés
  • Az egyetem vezetői sajtómegjelenésének koordinálása
Kari, intézeti és tanszéki marketing és PR tevékenység támogatása
  • tanácsadás biztosítása az egyetem karai, önálló szervezeti egységei számára
  • folyamatos együttműködés és kapcsolattartás az egyes szervezeti egységek felelős személyeivel
  • marketing és PR lehetőségek közvetítése a Karok felé
  • központi kommunikációs eszközök biztosítása a kari, intézeti illetve tanszéki marketing és PR tevékenységek támogatására
Bezár