2024. április 26., péntek English version
Archívum  --  2007  --  10. szám - 2007. május 7.  --  Egyetemi élet
A TIK kétmilliomodik látogatója
Kétmilliomodik látogatóját köszöntötte Godó Zoltán másodéves műszaki informatikus hallgató személyében a SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központja csütörtökön.
A bordányi születésű hallgató, ahogy a központ látogatóinak csaknem fele, hetente három-négyszer is igénybe veszi a TIK szolgáltatásait, általában tanulni szokott itt. Godó Zoltánnak jól indult a napja, hiszen a rektori kézfogáson kívül egy Xbox 360 játékkonzolt, az egyetemi könyvtártól két kötetet, a Hallgatói Szolgáltatói Irodától, az EHÖK-től és az Universitas Szeged Kht.-től 10-10 ezer forintos vásárlási utalványt kapott. 
Szabó Gábor rektor az eseményen elmondta, az Egyetemi Könyvtárnak, a kongresszusi központnak és a hallgatói szolgáltató egységeknek otthont adó TIK az SZTE egyik legjobb márkájává, az egyetem hírnevének hordozójává vált. Nem véletlen, hogy a 2004. decemberi nyitás óta naponta 3-5 ezren látogatják, hisz európai színvonalon szolgálja ki az érkezőket. Az itt dolgozók pedig az egyetem egyik legjobb teljesítményt felmutató csapata.
Az  egyetem igen komoly anyagi áldozatot hoz azért, hogy a központ fenntartása zökkenőmentes legyen. A TIK 2004. decemberi átadásakor az SZTE bízott abban, hogy – ahogy az más beruházások esetében történt – a működtetéshez a fenntartó minisztérium hozzájárul, ez azonban nem így történt – tudatta a professzor.
Április végén egy nagy mintavételű felmérés készült, a TIK több mint hétszáz látogatóját kérdezték meg arról, milyennek értékelik a központ szolgáltatásait, mi az, amit jónak tartanak, s hol kellene változtatni. A megkérdezettek 44 százaléka ötöst adott a TIK-nek, csaknem fele négyest, csupán 6 százalék közepest, elégtelen osztályzat pedig egyáltalán nem született. A felhasználók 38 százaléka naponta, 46 százaléka pedig hetente többször is ellátogat az Ady térre. A felmérés résztvevői a felszereltséget, a tisztaságot, a kényelmet, modernitást, valamint a multifunkcionalitást említették mint a központ legfontosabb pozitív tulajdonsága. A központ dolgozóinak munkájára, a kiszolgálás színvonalára a megkérdezettek átlagban 4,2-4,4-es osztályzatot adtak – ismertette a kutatás részleteit Majó Zoltán, az SZTE fejlesztési igazgatója.
Mint a szakember elmondta,  a felmérés során természetesen felmerültek olyan kérdések is, melyekkel bizonyos csoportok elégedetlenek – például vannak, akik idegenkednek a csomagmegőrző használatától – ezeken igyekeznek javítani.

Franck János

DVETT_20060504004_230x154.png

Címkék

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Szorgalmi időszak 2023/2024/2
    február 12. - május 18.
  • Education period 2023/2024/2
    február 12. - május 18.
  • Szorgalmi időszak a 2023-2024/2. félévben
    február 12. - május 18.
  • Szorgalmi időszak
    február 12. - május 18.
  • 2023/2024-II. félév Szorgalmi időszak
    február 12. - május 18.

Gyorslinkek

Bezár