Pedagógusnapi ünnepségen tartott helyzetértékelőt a BTK leköszönő dékánja

Rendhagyó értekezletet rendeztek az SZTE Bölcsészettudományi Karán, ahol a kari pedagógusnap megünneplése mellett Csernus Sándor dékán értékelte hivatalának második ciklusát.

Összdolgozói értekezlettel egybekötött kari pedagógusnapot tartottak 2014. június 4-én az SZTE Bölcsészettudományi Karán. Az Auditorium Maximumban összegyűlt oktatókat Csernus Sándor dékán köszöntötte, akinek idén fejeződött be a dékáni hivatalban betöltött második ciklusa. Ennek apropóján a dékán összefoglaló előadást tartott, melyben értékelte a szegedi bölcsészkar elmúlt három évének teljesítményét. Csernus Sándor különböző statisztikák segítségével rámutatott, a fakultás mind a nemzetközi rangsorokban, mind hazai viszonylatokban előkelő helyen áll. Ezt követően méltatta a különböző szakok szerkezeti felépítésében bekövetkezett változásokat és a frissen született szakokat. A továbbiakban szót ejtett a felvett hallgatók arányainak változásáról, a költségvetésről, fejlesztésekről és az oktatók szakmai előrelépéséről is. Ugyan nem tagadta a nehézségeket, de kiemelte, hogy a kar nem termel veszteséget, és több szempontból is sikeresnek mondható.

Az értékelő után Csernus Sándor személyesen is köszönetet mondott mindazoknak, akik a dékánként eltöltött hat éve alatt segítették a munkáját. Beszédét követően a szintén hivatalától megváló Forgács Tamás általános és oktatási dékánhelyettes és Szász Géza ifjúsági és gazdasági dékánhelyettes is rövid köszönetnyilvánítással búcsúzott. A beszédek után pedig kezdetét vette a kar saját pedagógusnapi rendezvénye. Székely Anna, az SZTE BTK HÖK elnöke a hallgatók nevében méltatta az oktatók elhivatottságát és munkáját, továbbá köszönetet mondott Csernus Sándor dékán erőfeszítéseiért is. Az ünnepség keretein belül továbbá átadták az oktatói tevékenységet elismerő emlékérmeket is. Az esemény verses-zenés műsorokkal zárult.

 

SZTEinfo

Friss Hírek

Friss Hírek RSS

cikk_boritokepek_11

Az Angol-Amerikai Intézet által szervezett 7. angol tanulmányi verseny első, online fordulóján 81 diák vett részt a régió 16 középiskolájából. A második, szóbeli fordulón 9 diák vállalta a megmérettetést: április 20-án előadták prezentációikat és ugyanitt kiderült az is, ki és milyen eredményt ért el az intézet régi hagyományokkal rendelkező versenyén.